close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור בדים לוילונות בצורה נכונה?

מערכת שורשג סיוון, תשעז28/05/2017

איך תדעו איזה בד לבחור לוילונות שלכם?

תגיות:

אם אתם רוצים להזמין וילונות חדשים לבית שלכם, הבדיקה של הבד ממנו עשויים הוילונות הינה הבדיקה הראשונה והחשובה ביותר שעליכם לבצע. הבד ישפיע על השימוש שלכם בוילון, על משך הזמן שהוא יחזיק מעמד בבית שלכם וכמובן, האם הוא יענה על הדרישות שלכם.

לכן, לפני שאתם בוחרים וילונות חדשים לבית הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא לבצע בדיקה של כמה סוגי בדים לוילונות שונים ולבדוק אילו בדים מתאימים באופן הטוב ביותר למה שאתם צריכים.

סוג ההצללה שאתם מחפשים

לפני שאתם בוחרים בדים לוילונות הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא להגדיר את סוג ההצללה שאתם מחפשים. האם אתם מחפשים וילונות חצי שקופים אשר יאפשרו לאור השמש להיכנס פנימה, או האם אתם מעדיפים וילונות שיצרו בחדר הצללה מלאה ויחשיכו אותו היטב. כמובן, בדרך כלל זה תלוי בחדר עבורו מיועדים הוילונות. בדרך כלל עבור חדרי שינה עדיף לבחור וילונות המעניקים הצללה מלאה, ולעומת זאת לחללים מרכזיים בבית עדיף וילונות המאפשרים לאור השמש להאיר את הבית בכדי למנוע בית חשוך מידי.

כמובן, לכל סוג של הצללה תוכלו למצוא מגוון רחב של בדים שונים ולכן לאחר שבחרתם את סוג ההצללה זה הזמן לבחור את הבדים הנכונים עבורכם מאותו סוג.

בחירת הבד הנכון מבחינה עיצובית

לאחר שבחרתם את סוג ההצללה המתאים לכם עליכם לבצע השוואה בין הבדים השונים בכדי לבחור את הבד הנכון ביותר עבורכם מבחינה עיצובית. היום אתם יכולים למצוא מגוון רחב של וילונות אשר ההבדלים שלהם נובעים מסוג הבדים הנכללים בוילונות הללו ולכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים וילון שלא רק ישמש אתכם היטב בבית, אלא גם יתאים לסגנון העיצוב של הבית שלכם וישלים אותו היטב, בדקו את סוגי הבדים השונים והעיצובים שלהם ובחרו עיצוב המתאים לסגנון של הבית שלכם.

צורת הפתיחה והסגירה של הוילון

צורת הפתיחה והסגירה של הוילון משפיעה על הבדים בהם משתמשים בו. וילונות גלילה מצריכים בדים עבים וקשיחים לעומת וילונות המוסטים הצידה בהם ניתן להשתמש בבדים רכים יותר.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה